ببین شرایط الان رو که میدونی.اگه هنو واست مهمم با شرایط موجود یک کاری کن که حداقل واسه چند لحظه هم شده از هم در روز خبر داشته باشیم.منم خیلی دلتنگمممممم.بفهم اینوووو🤗
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم اسفند ۱۴۰۰ ساعت 14:46 توسط مجتبی
|
من مجتبی سازنده این وبلاگ به شما خوش امد می گویم.