سللام سلاام
سلااااام خوبی؟ اینجا که نمیشه گذاشت
یه آی دی تلگرام یا بله یا ایتا یا یک تل واسم بفرست و بگو چه تاریخ و ساعتی من اونو انجام بدم.
+ نوشته شده در یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵ ساعت 20:56 توسط مجتبی
|
سلااااام خوبی؟ اینجا که نمیشه گذاشت
یه آی دی تلگرام یا بله یا ایتا یا یک تل واسم بفرست و بگو چه تاریخ و ساعتی من اونو انجام بدم.
من مجتبی سازنده این وبلاگ به شما خوش امد می گویم.